mboost-dp1
NioBe
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
ja da :-) hivs du kommer forbi, så har jeg et liggende og er klar til brug.. Du må ikke spørge hvorfor :-P
tjaa, sådan et her må være option 1: http://image.rotteneggs.com/r3/cache_images/6/6585...
...
meh, hvorfor findes sådan noget?
...
meh, hvorfor findes sådan noget?
Norrah (73) skrev:wn1 (72) skrev:#69
Jeg har det til at ligge som app på min htc magic :-) tihihi fniizzz ret frækt
Hvorfor????
FORDI DET ER GRATIS ;D og så ser man ret dum ud, når man fægter rundt med den... det er sjovt, så kan folk sige hvad de vil !!! man skal være latterlig nogle gange ;D
Gad vide om der findes et forum på nettet, som er fyldt med liderlige kvinder og hvor man som mand får sin egen tråd fyldt med lumre tilbud og seksuelle hentydninger?
Sikkert, men det er næppe kvinder du på nogen måde vil have kønslig omgang med.noramskull (77) skrev:Gad vide om der findes et forum på nettet, som er fyldt med liderlige kvinder og hvor man som mand får sin egen tråd fyldt med lumre tilbud og seksuelle hentydninger?
Magten (78) skrev:Sikkert, men det er næppe kvinder du på nogen måde vil have kønslig omgang med.
Det ville da stadig være fedt at blive mødt af "DICK OR GTFO" hver gang jeg besvarede en tråd i forummet :D
noramskull (77) skrev:Gad vide om der findes et forum på nettet, som er fyldt med liderlige kvinder og hvor man som mand får sin egen tråd fyldt med lumre tilbud og seksuelle hentydninger?
Hvad med her?
http://www.ladytruckdrivers.com/
Hvor er det forum som er fyldt med kvinder der gerne vil have tæsk af mig?
Nej vent, det lød forkert.
Nej vent, det lød forkert.
Så det du siger, at hvis du f.eks. havde et Asus bundkort, og jeg havde et Asus bundkort. Men du kørte med Intel og jeg med AMD. Men lodningerne på dit bundkort er bedre end det på mit fordi det er til en AMD?! :P
Hm dem jeg tænker på er dem med det helt gamle sockets til graffikkort/lyd, eller hvad man selv bryggede sammen, hvis navn jeg ikke kan huske mere.
Ja ja, ved godt der findes ældre bundkort. Men den har stadigvæk onde lodninger!
Så det du siger, at hvis du f.eks. havde et Asus bundkort, og jeg havde et Asus bundkort. Men du kørte med Intel og jeg med AMD. Men lodningerne på dit bundkort er bedre end det på mit fordi det er til en AMD?! :P
Hm dem jeg tænker på er dem med det helt gamle sockets til graffikkort/lyd, eller hvad man selv bryggede sammen, hvis navn jeg ikke kan huske mere.
Ja ja, ved godt der findes ældre bundkort. Men den har stadigvæk onde lodninger!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.