mboost-dp1
Serier
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Skal bruge jeres hjælp!
Jeg har lige set alle afsnit af Entourage og nu vil jeg høre hvad i kan anbefale af serier, jeg er sådan pænt åben for alt, bare det er underholdende :)
Jeg har lige set alle afsnit af Entourage og nu vil jeg høre hvad i kan anbefale af serier, jeg er sådan pænt åben for alt, bare det er underholdende :)
[url= - lidt mere interessant end Station 2 Patrulje
ST:TNG
Ellers kan jeg anbefale sci-fi-mini-serien The Lost Room. Ikke et kæmpe budget men fedt sci-fi-plot og godt skuespil.
[url= vs. Spenny[/url]
Snakker vi almindelige komedieserier også?
ST:TNG
Ellers kan jeg anbefale sci-fi-mini-serien The Lost Room. Ikke et kæmpe budget men fedt sci-fi-plot og godt skuespil.
[url= vs. Spenny[/url]
Snakker vi almindelige komedieserier også?
Lad os se:
Action:
Prison Break **
Rome *
Dexter **
Burn Notice **
Heroes *
Comedie/sjov:
IT Crowed **** - Utorligt meget anbefalet hvis man kan lide engelsk humor..
That 70' show **
The Big Bang Theory ***
House MD **
Scrubs ***
Blandet:
Top Gear ****
Californication **
Nyheder:
Daily Show **
Colbert Report **
Tegne serier (sjov):
South Park ***
Family Guy ***
American Dad **
Futurama **
Kan ikke lige komme i tanke om flere lige nu men det burde også være nok..
Edit: nu med ratings, flere stjerner= bedre, men der er ingen dårlig serier på listen..
Action:
Prison Break **
Rome *
Dexter **
Burn Notice **
Heroes *
Comedie/sjov:
IT Crowed **** - Utorligt meget anbefalet hvis man kan lide engelsk humor..
That 70' show **
The Big Bang Theory ***
House MD **
Scrubs ***
Blandet:
Top Gear ****
Californication **
Nyheder:
Daily Show **
Colbert Report **
Tegne serier (sjov):
South Park ***
Family Guy ***
American Dad **
Futurama **
Kan ikke lige komme i tanke om flere lige nu men det burde også være nok..
Edit: nu med ratings, flere stjerner= bedre, men der er ingen dårlig serier på listen..
Heroes!!
Uden tvivl den fedeste serie jeg nogensinde har set! Og det kommer fra en person der normalt ikke kan sætte ting op som nummer et, to etc. da det normalt afhænger af humør (f.eks. når det kommer til film, musik o.lign.)
Og samtidig også de mest gennemførte karaktere jeg har set, og en virkelig god karakter udvikling og genialt plot!
Et mere jordnært take, på det klassiske superhelte plot.
Tænk hvordan ville et helt normalt menneske reagere hvis de pludselig begyndte at få speciele kræfter :-)
Og den nye sæson begynder vist nok d. 27 i denne måned :-)
Fringe
Puha.. Til at starte med vil jeg sige tænk X-files. Og så glem alt om X-files igen :-)
Det er endnu engang J.J. Abrams (Lost, Cloverfield, Star Trek) der denne gang leger med det semi-paranormale. Den er svær at forklare uden at sige for meget. Vil i stedet nøjes med at sige: "Bare se den :-)"
Dexter
En seriemorder i Miami der arbejder som retsmedicinsk ekspert hos politiet. Behøves jeg at sige mere :-)
4. sæson begynder også om en lille månedstid
Stargate SG1, Stargate Atlantis
Men dem har du vel set ;-) Og som et ekstra plus begynder begynder det nye spin-off Stargate Universe også inden for den næste måned.
Eureka
En US Marshall bliver ved et tilfælde sherif i en mildt sagt meget speciel by, bygget til at huse de største genier på kloden. Super sort humor, blandet med elementer af Sci-Fi. Kan varmt anbefales!
Den nyeste sæson har været igang i en månedstid nu.
Weeds
Omhandler kort sagt en enlig "soccer-mom" i "suburbia" som for at forsørge sin familie begynder at sælge skunk.
På overfladen måske et klassisk drama. Men overraskede mig dybt!
Super subtil humor og geniale karaktere!
Den nyeste sæson er ligeledes begyndt for en månedstid siden.
Lost
Kan ikke forestille mig at du ikke er stødt på navnet før.
Så gider ikke at begynde at forklare plottet.
Men en udemærket serie, med et rigtigt interresant plot, der gør at man kan overleve med nogle til tider lidt kedelige afsnit og små plothuller. Plus at den kan være lidt for forudsigelig til tider.
Langt fra J.J. Abrams bedste kreation. Men på ingen måde til at kimse af.
(venter på at det bliver annonceret hvornår 6. sæson begynder)¨
Og så til de lidt lettere serier (læs serier hvor den gennemgående røde tråd ikke er så kraftig, bestående af mere enkeltstående afsnit)
Numb3rs
Professor løser kriminalsager ved hjælp af matematik. God underholdning med fede karaktere og god aktion. Og så samtidig et interresant take på den klassiske politiserie.
Nurse Jackie
Handler om en kold i røven sygeplejeske der er dybt afhængig af smertestillende medicin.
Ligesom Weeds lyder det som at klassisk drama.
Men den lader faktisk til at være dybere end som så, og samtidig med god sort humor.
Det er nogle meget specielle tilfælde der kommer ind på deres skadestue :-)
Pt. er vi ca. halvejs gennem første sæson.
Og så lige de løse.
Bones, Las Vegas, The Big Bang Theory (ok, ,den er ikke løs. Hvis du er nørd. SKAL du se den :-), How i met your mother, American Dad, Seinfeld (hvis du ikke har set den før), That 70´s Show, Two and a half men, Southpark, Simpsons, South Park, Reaper(!!!!), Futurama, Prison Break.
Og så kan jeg også varmt anbefale at kigge nærmere på V (Reimagined Series). Indtil videre ser den rigtig interresant ud, glæder mig sindsygt meget til de annoncere hvornår første afsnit bliver vist..
Det var lige "from the top of my head".
Ellers kan jeg anbefale http://sidereel.com der er massere af god info..
Hmmm.... Det overvejer lidt om jeg ser for mange serier.... :-)
Uden tvivl den fedeste serie jeg nogensinde har set! Og det kommer fra en person der normalt ikke kan sætte ting op som nummer et, to etc. da det normalt afhænger af humør (f.eks. når det kommer til film, musik o.lign.)
Og samtidig også de mest gennemførte karaktere jeg har set, og en virkelig god karakter udvikling og genialt plot!
Et mere jordnært take, på det klassiske superhelte plot.
Tænk hvordan ville et helt normalt menneske reagere hvis de pludselig begyndte at få speciele kræfter :-)
Og den nye sæson begynder vist nok d. 27 i denne måned :-)
Fringe
Puha.. Til at starte med vil jeg sige tænk X-files. Og så glem alt om X-files igen :-)
Det er endnu engang J.J. Abrams (Lost, Cloverfield, Star Trek) der denne gang leger med det semi-paranormale. Den er svær at forklare uden at sige for meget. Vil i stedet nøjes med at sige: "Bare se den :-)"
Dexter
En seriemorder i Miami der arbejder som retsmedicinsk ekspert hos politiet. Behøves jeg at sige mere :-)
4. sæson begynder også om en lille månedstid
Stargate SG1, Stargate Atlantis
Men dem har du vel set ;-) Og som et ekstra plus begynder begynder det nye spin-off Stargate Universe også inden for den næste måned.
Eureka
En US Marshall bliver ved et tilfælde sherif i en mildt sagt meget speciel by, bygget til at huse de største genier på kloden. Super sort humor, blandet med elementer af Sci-Fi. Kan varmt anbefales!
Den nyeste sæson har været igang i en månedstid nu.
Weeds
Omhandler kort sagt en enlig "soccer-mom" i "suburbia" som for at forsørge sin familie begynder at sælge skunk.
På overfladen måske et klassisk drama. Men overraskede mig dybt!
Super subtil humor og geniale karaktere!
Den nyeste sæson er ligeledes begyndt for en månedstid siden.
Lost
Kan ikke forestille mig at du ikke er stødt på navnet før.
Så gider ikke at begynde at forklare plottet.
Men en udemærket serie, med et rigtigt interresant plot, der gør at man kan overleve med nogle til tider lidt kedelige afsnit og små plothuller. Plus at den kan være lidt for forudsigelig til tider.
Langt fra J.J. Abrams bedste kreation. Men på ingen måde til at kimse af.
(venter på at det bliver annonceret hvornår 6. sæson begynder)¨
Og så til de lidt lettere serier (læs serier hvor den gennemgående røde tråd ikke er så kraftig, bestående af mere enkeltstående afsnit)
Numb3rs
Professor løser kriminalsager ved hjælp af matematik. God underholdning med fede karaktere og god aktion. Og så samtidig et interresant take på den klassiske politiserie.
Nurse Jackie
Handler om en kold i røven sygeplejeske der er dybt afhængig af smertestillende medicin.
Ligesom Weeds lyder det som at klassisk drama.
Men den lader faktisk til at være dybere end som så, og samtidig med god sort humor.
Det er nogle meget specielle tilfælde der kommer ind på deres skadestue :-)
Pt. er vi ca. halvejs gennem første sæson.
Og så lige de løse.
Bones, Las Vegas, The Big Bang Theory (ok, ,den er ikke løs. Hvis du er nørd. SKAL du se den :-), How i met your mother, American Dad, Seinfeld (hvis du ikke har set den før), That 70´s Show, Two and a half men, Southpark, Simpsons, South Park, Reaper(!!!!), Futurama, Prison Break.
Og så kan jeg også varmt anbefale at kigge nærmere på V (Reimagined Series). Indtil videre ser den rigtig interresant ud, glæder mig sindsygt meget til de annoncere hvornår første afsnit bliver vist..
Det var lige "from the top of my head".
Ellers kan jeg anbefale http://sidereel.com der er massere af god info..
Hmmm.... Det overvejer lidt om jeg ser for mange serier.... :-)
Den her tråd udvikler sig jo til informationskilde af større over de MUST SEE-serier, der nogensinde er lavet.
Jeg gider ikke gentage de andre, da jeg stort set vil anbefale dem alle, men nu burde du vist have inspiration samt materiale nok til at gemme dig bag din skærm indtil 2015.
Jeg gider ikke gentage de andre, da jeg stort set vil anbefale dem alle, men nu burde du vist have inspiration samt materiale nok til at gemme dig bag din skærm indtil 2015.
Eureaka er fantastisk!
Sanctuary kan også anbefales, 2. sæson starter vist nok til oktober.
House MD
Heroes
Relic Hunter - Meget fed historie, mange af effekterne er dårlige, men stadig et meget fedt indiana jones feel,
Dollhouse - En okay serie, men man skal kæmpe sig igennem de første afsnit, sæson 2 ser ud til at bliver fed. kommer til efteråret.
Stargate universe starter også til efteråret link, og både Stargate SG1 og Stargate Atlantis kan også anbefales.
Battlestar Galactica, drama men med det twist det er i rummet.
Det er lige hvad jeg kan anbefale.
Jep det bliver et godt efterår for mig!
Sanctuary kan også anbefales, 2. sæson starter vist nok til oktober.
House MD
Heroes
Relic Hunter - Meget fed historie, mange af effekterne er dårlige, men stadig et meget fedt indiana jones feel,
Dollhouse - En okay serie, men man skal kæmpe sig igennem de første afsnit, sæson 2 ser ud til at bliver fed. kommer til efteråret.
Stargate universe starter også til efteråret link, og både Stargate SG1 og Stargate Atlantis kan også anbefales.
Battlestar Galactica, drama men med det twist det er i rummet.
Det er lige hvad jeg kan anbefale.
Jep det bliver et godt efterår for mig!
Little Brittain <3
Criminal Minds, til tider underholdende
Band of Brothers, kun miniserie - men absolut genial
Black Adder, Num num num I can haz humour
Smack the pony
Young ones
M*A*S*H, Oldschool
Bottom, specielt deres christmas edition
Og så stort set alle dem de andre har nævnt.
Criminal Minds, til tider underholdende
Band of Brothers, kun miniserie - men absolut genial
Black Adder, Num num num I can haz humour
Smack the pony
Young ones
M*A*S*H, Oldschool
Bottom, specielt deres christmas edition
Og så stort set alle dem de andre har nævnt.
#48 TG er en af mine favoritter, Eureka syntes jeg var meget fedt, men det blev sgu lidt plat.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.