mboost-dp1
Serier
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
FYI: Begyndte og se Eureka i foregårs, og efter at have set de første 10 afsnit, er den virkelig god! I starten virkede den rimelig plat og åndsvag, men efter man kommer ind i serien, så er den virkelig interessant, flot, spændene og virkelig sjov, med masser af ironi. Kan helt klart anbefales. Desuden, så er den ikke lige så plat som X files er mht. overtroen og aliens, da mange af tingene i Eureka, er ting som man har hørt forskere snakke om, hvilket også gør den ret interessant.
#41: Det er irrelevant fordi topic handler om at anbefale serier. Der er tydeligvis mange der kan lide det (mig inklusive) - og at "tilkendegive" at man synes det ikke er sjovt på den vis provokerer folk, hvilket betyder at din post ene og alene har til formål (og om ikke andet har den effekt) at trolle; at på uintelligent (bevidst eller ej) at poste noget, der ophidser folk.
Hvis den ikke er blevet nævnt, så kan jeg kraftigt anbefale at se The Sopranos! Virkelig fed serie. Har lige fået sæson tre, 30 minutter før jeg skulle ud af døren :(
shantri (50) skrev:True blood er super fedt, Sæson 2 er bare endnu bedre :D
True true! flere nøgenscener med Anna ;)
terracide (63) skrev:Rome kan anbefales...Trueblood også(så den i USA)...Heroes er for tabere.
Vil godt væde min egen hale på at du har set Heroes så, for du er da en taber :p
Tumleren (59) skrev:Jeg ser jeres bud og forhøjer med Star Trek: NG
puhaa... Der skal man have stamina til at nå dem alle sammen igennem. Et godt gennemsyn, men fuck det går langsomt nogle gange! jeg prøve at se lidt med 1,5x hastighed, så virkede det næsten som om det var rigtigt fart ^^
Thalion (67) skrev:puhaa... Der skal man have stamina til at nå dem alle sammen igennem. Et godt gennemsyn, men fuck det går langsomt nogle gange! jeg prøve at se lidt med 1,5x hastighed, så virkede det næsten som om det var rigtigt fart ^^
Jeg fik set alle serier af star trek på lidt under et år.
Så det vil jeg anbefalede. Se alle afsnit af star trek. så er du godt dækket ind det næste år.
#55: Min pointe er, at du ikke anbefaler serier, som der bliver spurgt efter i omtalte indlæg. Ellers andre spørgsmål? :>
Ydermere:
Rome er faktisk ret god.
Star Trek: DS9, TNG, Voyager, Entreprise, TAS (Animated Series) og ToS... Hm.
Jeg har set alle bortset fra ToS og TAS. Det holder jeg ikke til.
Men resten er faktisk rimelig gode.
Ydermere:
Rome er faktisk ret god.
Star Trek: DS9, TNG, Voyager, Entreprise, TAS (Animated Series) og ToS... Hm.
Jeg har set alle bortset fra ToS og TAS. Det holder jeg ikke til.
Men resten er faktisk rimelig gode.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.