mboost-dp1

Mmmm.. Dobbeltmoral.

Gå til bund
Gravatar #251 - themuss
4. sep. 2009 09:12
Det er også næsten for pinligt, jo ;)
Gravatar #252 - XorpiZ
4. sep. 2009 09:40
themuss (251) skrev:
Det er også næsten for pinligt, jo ;)

Enig, enig.. den er ikke god :D

Jeg gad vide hvorfor de løj om det.
Gravatar #253 - fidomuh
4. sep. 2009 09:48
Det er nice :)
Men themuss, du VED jo ikke om kameraet er blevet smadret da de kom ned paa stationen, saa teknisk set behoever det ikke vaere loegn!

Politiet lyver aldrig! :D
Gravatar #254 - gnаrfsan
4. sep. 2009 10:09
Og det er nødvendigvis løgn?
Frem med sølvpapirshatten...
Gravatar #255 - fidomuh
4. sep. 2009 10:11

Den er allerede paa.
Det er fandme svaert at lave bukser af soelvpapir :(
Gravatar #256 - themuss
4. sep. 2009 10:16
XorpiZ (252) skrev:
Jeg gad vide hvorfor de løj om det.
Jeg kan godt komme med en del forslag, men de kræver helt sikkert sølvfoliehat foret med endnu mere sølvfolie,

Fuck all politicians, reject notions of legitimate social hierarchy and inequality. Fuck the system, support peace and a revolution of horizontalist, free association.
Men det gider du nok ikke høre på.
Gravatar #257 - terracide
4. sep. 2009 10:18
Typisk de røde voldtåber...en løgn bliver skudt ned efter en anden og så tyer de til deres eneste udvej....at flytte målstolperne...en fallacy lige i deres ånd.

Glem alt om de sidste 3-4 uger, diverse løgne og falske påstande om politiet, let tavlen og fokus på et NYT område....for det kan jo ikke passe der ikke kan laves mere ballaede over det her.

Terra - Indfør fri jagt på alle autonome og støtter...så skal der nok blive ro igen.
Gravatar #258 - Magten
4. sep. 2009 10:20
Kunne det tænkes at man ikke har VIDST at kameraet var i stykker, og derfor har forsøgt at bruge det alligevel.. Og når man kommer tilbage på stationen har man fundet ud af "Hov, det er da gået i stykker"..

Ja, det er da sket for mig før..

Nej, det kan selvfølgelig ikke lade sig gøre.. Politiet lyver!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gravatar #259 - themuss
4. sep. 2009 10:23
Det var nu Flemse fra politiet der lagde ud med at kalde præsten for en løgner i dagspressen.

Så det er lige omvendt ift. hvad Terracide mener. Faktisk ligesom med de fleste andre ting. ;)
Gravatar #260 - terracide
4. sep. 2009 10:25
#259:
Han løj også dså det battede...flot selvmål troll.

Terra - Præsten der ikke alligevel "vil" anlægge injurie sag siger alt om den sag...
Gravatar #261 - Magten
4. sep. 2009 12:37
Nu vil jeg komme themuss i forkøbet..

http://ekstrabladet.dk/112/article1216835.ece

POLITIET ER EN FLOK LØGNERE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gravatar #262 - terracide
4. sep. 2009 12:42
Næh, her er en kriminel løgner:

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2009/09/04/125947...

Terra - Fyr den præst!
Gravatar #263 - themuss
4. sep. 2009 12:43
http://ekstrabladet.dk/112/article1216835.ece skrev:
De vil blive tilbudt pressen til offentliggørelse, oplyser politiet til Ritzau.
JAJAJAJA NÅR DE ER BLEVET REDIGERET!!!!

/me har sin hat på
Gravatar #264 - Windcape
5. sep. 2009 10:19
terracide (262) skrev:
Fyr den præst!
180grader - Hver fjerde præst vil skjule asylansøgere

Nu ved jeg ikke hvor seriøs en kilde 180grader er, men det er jo et skræmmende tal.

"Når der kommer et menneske til mig i nød, så kan jeg ikke andet end at hjælpe. Er et menneske i nød, så er et menneske vigtigere end alt andet," siger sognepræst Rie Schwartzbach

Irakerne fra Brorsons Kirke har da aldrig nogen sinde været i nød? Og der er jo ikke krig i Irak mere, samt der mangler folk til at hjælpe med re-opbygningen.

De burde jo netop tage hjem og hjælpe, alt andet er jo at blive i Nordeuropa for at snage på "de rige" heroppe.
Gravatar #265 - mat
5. sep. 2009 10:33

Irakerne fra Brorsons Kirke har da aldrig nogen sinde været i nød?

Hvor ved du det fra?

Og der er jo ikke krig i Irak mere, samt der mangler folk til at hjælpe med re-opbygningen.

Der er ikke krig imellem Irak og "koalitionen" mere, der er vel nærmere noget borgerkrigslignende? Under alle omstændigheder er flere organisationer og institutioner enige om at der ikke er ret sikkert.

De burde jo netop tage hjem og hjælpe, alt andet er jo at blive i Nordeuropa for at snage på "de rige" heroppe.

Det er for sjov ikke?
Gravatar #266 - themuss
5. sep. 2009 11:37
#265 Nejnej, han er sådan.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login